Divendres 13 Abril 2012

Els cantaires de L’Espiga porten tres mesos assajant un nou repertori i ja va sent hora de donar-lo a conèixer.


Tenim programats varis concerts, però avui ens centrarem als més propers que són els que estàn ja completament determinats. Aquests són en primer lloc un concert de Sant Jordi a la parròquia del mateix nom, l’adreça és Viaducte de Vallcarca, 7. el diumenge 22 d’abril a les 21 hores en acabar la missa que celebren a les 8 del vespre.

Els mitjans de transport més adients són el metro Línia 3 verda  i els autobusos 22 i 27

El concert en principi estava previst celebrar-lo el dissabte 21, però com a la mateixa hora hi ha el partit del Barça-Madrid s’ha ajornat al dia següent que és el diumenge.

L’altre concert concertat és el de primavera, serà també un diumenge el 6 de maig a les 6 de la tarda, i que el compartirem amb la Coral Sant Fost que vénen d’un bell indret del Vallès Oriental. És la Coral que va tenir l’amabilitat de convidar-nos a cantar a Sant Fost de Campsentelles el dia 8 de gener d’enguany. Els dirigeix la senyora Adela Milán Vela, i guarden molt bon record de nosaltres.

Cal comunicar també que en l’assemblea interna de la Coral es va acordar que per ajudar a les despeses generals de l’Entitat s’intentaria recaudar alguna aportació voluntària del públic que assisteix als concerts, i que si cal també estavem disposats nosaltres a fer alguna aportació econòmica extra periòdica per tal de que el números económics resultin el més equilibrats possibles.


Més, sobre…:

coral
,
primavera
,
concerts